domingo, 20 de setembro de 2020

Oblivion

 

I
Minsk


Andaba eu nestes días pasados, ollando a fermosa historia de Victoria Azarenka -tenista bielorrusa que foi nai no 2016, e catro anos despois chega á final do US Opencando Youtube.com, ejem, díxome… “Tal  vez coñezas á Orquestra de Cámara de Minsk, e aparecía a ligazón dun concerto, co título de Oblivion.



II
Cine

Souben da película Oblivion no 2016. Era un filme  de ciencia ficción -eu gosto- máis non a citei, por sobredose de Tom Cruise, ejem... (Minority Report envellece moi ben!)



III
Piazzolla

Así que, neste 2020, fiquei abraiado. Marabilloso descubrimento. O mestre Astor Piazzolla é autor dunha peza musical imperecedoira: Oblivion!


IV
Arañeira

E sí, hai un fan -xa somos dous!- na arañeira: Play with passion que, infinitum patientia, publica  un tesouro  de quince versións de Oblivion...
...bandoneón, acordeón, violín, vogal, tango, óboe, frauta, harmónica, violoncello, etc. máis de sesenta minutos musicais que, de tan amenos e distintos, fánsenos curtos!
Ollade: na descrición podemos premer en cadansúa das ligazóns -mostrar máis-. 


V
Cumpreanos (austral)

Non é fascinante que, tantos anos despois, eu saiba dun mítico  Oblivion -musical- neste mes fronteirizo (setentrional/austral) coas estacións?

Así que, miña curmá porteña, aquí vai o meu agasallo virtual.

Feliz cumpreanos, Marité !


Setembro. 20 do 2020

Ningún comentario:

Publicar un comentario